mUKa suRAt

Wednesday, December 23

1431 + 20 + 2010

pembaharuan yang berlaku dalam hidup walaupun bukan secara serentak, tetapi ianya berdekatan @ boleh dikatakan beriringan...
tahun baru dalam hijrah~~ umur yang baru~~ tahun baru dalam masihi yang akan menjelang nanti...
oleh itu, aku mesti + harus + wajib + patut untuk mempunyai azam baru~~ semangat yang baru~~
tapi pendirian yang sama
.:BE STRONG, ALLAH ALWAYS BEHIND YOU:.
insyaAllah, aku berdoa banyak - banyak pada Allah agar aku tetap istiQamah dalam segala urusan pekerjaan mahupun cara hidup aku...
angka umur aku 2 sudah cukup menunjukkan aku perlu matang dalam segala urusan~~ insyaAllah....

katakanlah;" Hai hamba - hambaKu yang melampaui batas terhadap diri mereka sendiri, janganlah kamu berputus asa dari rahmat Allah. Sesungguhnya Allah mengampuni dosa - dosa semuanya. Sesungguhnya Dialah Yang Maha Pengampun lagi Maha Penyayang."



1
2
3
4
5
...
target ...

1 kata - kata:

Unknown said...

salam..
gud2..