mUKa suRAt

Monday, September 27

Pabila Hati berkata~~

Tuhanku...
dengarlah luahan hambaMu ini,

dimana aku
telah jatuh cinta
dan kerana cintanya itu,

aku merasa dekat denganMu


Tuhanku,

ampunkan aku ya Allah,

bukan aku mengagung - agungkan cintanya

tapi,

aku merasakan
aku dan dia berkasih sayang hanya keranaMu
hanya dengan redhaMu

andai itulah kehendakMu, ya Allah


namun... aku memohon yaAllah,
andai kehadirannya hanya sekadar persinggahan,
menggelapkan hati ku yang kotor ini,

andai juga cintanya itu bukan milikku,
aku relakan dia pergi..

cuma yang aku mohon
aku mohon dengan sangat ya Allah,
mohon janganlah Kau tarik lagi cintaku yang hanya padaMu

janganlah kau tarik kembali redhaMu padaku ya Allah,

biarlah diandaikan bahawa hadirnya dia
adalah asbab bermulanya cintaku
padaMu....

0 kata - kata: